dissabte, 5 de desembre del 2009

Una sortida digna a Roquetes

Aquest divendres, 27 de novembre, vaig presentar Una sortida digna a la Biblioteca de Roquetes, a qui agraeixo de nou la seva predisposició i interès, tant de la directora com de la resta de personal, i de Francesc Ollé, el regidor de Cultura, que va presentar l'acte. Després de les seves paraules, jo vaig fer una petita intervenció per donar veu al llibre, més que mai, ja que van ser diversos lectors i lectores que van donar vida als meus contes. Moltes gràcies a la Pilar, al Pep, a la Bajoqueta, a l'Estrella (assídua lectora a les meves presentacions) i al Xavier Aragó i al Vicent Pellicer que van acabar l'acte amb una lectura del conte Una gàbia nova al mirador, que em va emocionar.

Com vaig dir divendres, un dels principals tresors que m'emporto de la meva trajectòria literària és la quantitat de col·laboracions que acumulo, valoro, agraeixo i retorno sempre que puc.

La cançó de Jesús Fusté també va ser-hi present i, com sempre, algun o altre blocaire més. Finalment, gràcies també al Jordi Aymà per les fotos.

2 comentaris:

  1. Ai que se m'havia olvidat de dir-te que al Terra de llibres he penjat la meua crònica també :)

    ResponElimina
  2. Avisa'ns abans on facis una altra presentació del llibre o conferència que estaré interessat a anar-hi! :)

    L'imperdible de ℓ'Àηimα

    ResponElimina