dimecres, 10 de febrer del 2010

Versant amb Una sortida digna

Montse Urpinell també ha escrit un poema amb l'expressió "una sortida digna" i s'afegeix a la proposta que vaig anunciar el 26 de gener on trobareu les instruccions.
Animeu-vos, el termini acaba el 14 de febrer.
GOTES DE LLUNA

Avui m’escarrasso a convèncer –me
que m’has adorat cada instant,
com regalims de gotes de lluna
al damunt d’un tauler de serradures,
que ha dipositat el pas del temps.

Encara mous totes les peces:
les teves i també les meves.
Amb les negres, em bufes les blanques.
I és impensable quedar en taules.
Ara sé que només és un joc
i que una jugadora jo en sóc.
Tu m’has ensenyat les regles,
I a saber perdre..., i a guanyar...
N’albiro una sortida digna,
tot just comenci una nova partida,
de la que tu ja no formis part.

M’escarrasso a rememorar
cada instant que et vaig adorar.
com regalims de gotes de lluna
que s’empassen les serradures
d’un grapat de peces de dames.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada