dimecres, 14 d’octubre del 2009

USD a Tortosa


Aquest divendres 16 d'octubre, a les 19.30 h., presentaré Una sortida digna a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa. Per a aquest acte estaré molt ben acompanyat de Josep Igual i d'Estrella Ramon.
Recordo els nervis passats quan vaig presentar el primer llibre, l'any 2001, al Teatre Auditori Felip Pedrell. La presentació anà a càrrec d'Ignasi Riera. Gairebé no vaig dormir la nit abans. Després, es combat la timidesa a base de reincidir, tot i que encara se m'asseca la boca massa sovint i, de vegades, m'emociono, sobretot al meu poble.
Però en aquesta Biblioteca jugo a casa. A l'antic edifici ja vaig presentar Postres de músic, i al nou he posat davant del públic per primer cop El vertigen del trapezista i A la barana dels teus dits; he presentat llibres d'altres autors com Francesca Aliern, Joan Pinyol i Martí Gironell; he participat en taules rodones i cada mes he compartit tertúlia amb els membres del Club de Lectura. A veure si la directora troba lloc per fer-m'hi una habitació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada