dimarts, 8 de setembre del 2009

Josep Melero

Hola, em dic Josep Melero, sóc un altre dels integrants d'aquest col·lectiu d'Una sortida digna i, sense voler, m'he convertit en el centre d'atenció de tota la societat. La gent i els mitjans de comunicació s'acumulen a les portes de casa meva, amb la corresponent molèstia per a la meva família i els veïns (tot i que alguns en treuen profit llogant el metre quadrat de balcó). No imaginava que ressuscitar em compliqués tant la vida.

NOTA DE L'AUTOR: només vull aclarir que el nom d'aquest personatge és el resultat d'un dels meus jocs literaris, on el premi era convertir-se en personatge d'un conte.

5 comentaris:

  1. Ep Josep! no sé si t'ha sortit a compte això de ressucitar, has pensat en reclamar alguna cosa? :)

    ResponElimina
  2. Josep, no hi ha com buscar algun amagatall i fugir de casa teva. Quines idees, aquests autors... ressuscitar-te! Pobre Josep, si necesites ajuda... avisa'ns... aquest Jesús és un trapella!

    ResponElimina
  3. Home Josep..., es que un ha de saber ressucitar!
    Això no es pot fer "a tontas y a locas", s'ha de saber el lloc oportú i el moment adequat per aparèixer!
    I ara!

    ResponElimina
  4. un ressucitat! Pots forrar-te anant a aquests horribles programes que fan a la TV. Clar que són bastant denigrants

    ResponElimina