divendres, 4 de setembre del 2009

Jhony

Sóc un altre dels participants en aquest projecte col·lectiu. El meu veritable nom és Joan Cremades, malgrat que tothom em deia Jhony, perquè em dedicava a fer d'extra a les pel·lícules de l'Oest. Vaig ser molt conegut dins del meu cercle, especialment per la doble cabriola cap endavant des del terrat de la cantina, tot i que el gran públic no em coneix, evidentment, com a la resta del meu gremi. No patiu, de moment no us explicaré la meva vida, bàsicament perquè és molt trista, només volia saludar-vos i agrair la vostra col·laboració.

12 comentaris:

  1. Hola Joan, un plaer :) seguirem expectants :)

    ResponElimina
  2. Joan, estic contenta de poder-te conèixer. USD s'ha convertit en una emoció quasi diària. Un un descobriment rere l'altre. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Bé , ja en tenim la coneixença d'un altre personatge...sou originals: fill d'un taxidermista, un matrimoni que cerca el darrer repòs, una noia a qui no li agradava el seu nom, ara tu , un antic extra de cine...no sé...Saps que que hi ha un jutge que es diu igual? Joan Cremades....Endavant personatges d'USD!! a entrar i sotir per les portes sempre obertes

    ResponElimina
  4. Crec que tots sou ja ben estimadets a la xarxa!
    Un plaer, Jhony-Joan Cremades!

    ResponElimina
  5. De moment ja en coneixem quatre......i amb molta diversitat .
    Portes obertes del saloon del far west

    ResponElimina
  6. Em pregunte quelcom que algú ja apuntava abans. Sou personatges literaris?

    ResponElimina
  7. Jo, des de Taxi, que sospito que són personatges literaris rere una sola persona. O dos. No obstant, donarem un vot de confiança i ja que Clara digué que la mort us unia, el meu "cementery Polka" d'avui us el dedic. Abraçades, J.?!

    ResponElimina
  8. estic ben desconcertada, he tornat de vacances i he hagut de fer una lectura ràpida de molts dels blogs que segueixo, entre ells aquest... realment ets tantes persones, usd? quin dubte...

    ResponElimina
  9. quins "ratos" mes agradables em feis passar veient les pel.lícules del oeste, felicitats

    una forta abraçada des de Reus

    ResponElimina
  10. Doncs encantada, Jhony... un plaer passar sempre per les vostres portes.
    Una abraçadeta

    ResponElimina
  11. Ei Joan!
    Els fils es van trenant i el cap pren forma...
    Sembla que estic a prop d'alguna cosa i no sé de què...

    ResponElimina
  12. realment sou molts :)
    M'encantaven les vostres portes, i ara el misteri d'USD... i conèixer les vostres personalitats

    ResponElimina